VM Motori je talijanska je tvrtka iz mjesta Cento u Emiliji Romagni, koja je danas u vlasništvu FCA grupacije.

VM Motori osnovali su 1947. Claudi Vancini i Ugo Martelli. Specijalizirani za dizelske motore, na tržište su donijeli mnoge inovacije, pa je tvrtka 1947. proizvela prvi talijanski zrakom hlađeni dizel s izravnim ubrizgavanjem goriva. Njihov raspon motora bio je prvenstveno za industrijsku i brodsku  uporabu, a 1974. napravili su HR seriju s predpaljenjem, turbo punjenjem i vodenim hlađenjem, okretaja do 4200 o/min.

VM je napravio i najveći 3-cilindrični dizel, 1,8-litreni motor koji je  bio je alternativa bokserima u Alfi 33. U 1980-ima, British Leyland je ugradio VM dizelaše u Range Rovere i Rovere 800, a VM se  također uključio neobične Covinisove sportaše s 4- i 6-valni turbodizelaši.

U 1990-ima kupci su bili Alfa Romeo, Chrysler, Ford, General Motors i Rover, a dizeli su također pokretali modele Jeep. Godine 1998. VM Motori razvio je 2-litreni četverocilindrični common rail i njegove 1,5-litrene izvedenice s kraćim cilindrom, a oba su licencirana za Hyundai i također su korištena u Kiji. Isti 2-litreni motor kasnije je također pokretao Opel Antaru i Chevrolet Captivu. Među specijalnim vozilima koja koriste svoje dizele je i aktualni londonski taksi.

VM Motori danas proizvodi i dizel motore za vojna vozila, generatore i plovila.

U SALONA NAUTICI ponosni smo na 20 godina iskustva te tvornički licencirano osoblje u prodaji i servisu VM MOTORI brodskih i industrijskih motora, potrošnom materijalu, filterima ulja, nafte, impelerima te rezervnih dijelova za njih. Velik lager robe na skladištu.

Slobodno nas kontaktirajte jer stojimo Vam na raspolaganju!

VM MOTORI HRVATSKA-Prodaja i servis

Prikazuje se svih 4 rezultata

VM Motori je talijanska je tvrtka iz mjesta Cento u Emiliji Romagni, koja je danas u vlasništvu FCA grupacije.

VM Motori osnovali su 1947. Claudi Vancini i Ugo Martelli. Specijalizirani za dizelske motore, na tržište su donijeli mnoge inovacije, pa je tvrtka 1947. proizvela prvi talijanski zrakom hlađeni dizel s izravnim ubrizgavanjem goriva. Njihov raspon motora bio je prvenstveno za industrijsku i brodsku  uporabu, a 1974. napravili su HR seriju s predpaljenjem, turbo punjenjem i vodenim hlađenjem, okretaja do 4200 o/min.

VM je napravio i najveći 3-cilindrični dizel, 1,8-litreni motor koji je  bio je alternativa bokserima u Alfi 33. U 1980-ima, British Leyland je ugradio VM dizelaše u Range Rovere i Rovere 800, a VM se  također uključio neobične Covinisove sportaše s 4- i 6-valni turbodizelaši.

U 1990-ima kupci su bili Alfa Romeo, Chrysler, Ford, General Motors i Rover, a dizeli su također pokretali modele Jeep. Godine 1998. VM Motori razvio je 2-litreni četverocilindrični common rail i njegove 1,5-litrene izvedenice s kraćim cilindrom, a oba su licencirana za Hyundai i također su korištena u Kiji. Isti 2-litreni motor kasnije je također pokretao Opel Antaru i Chevrolet Captivu. Među specijalnim vozilima koja koriste svoje dizele je i aktualni londonski taksi.

VM Motori danas proizvodi i dizel motore za vojna vozila, generatore i plovila.

U SALONA NAUTICI ponosni smo na 20 godina iskustva te tvornički licencirano osoblje u prodaji i servisu VM MOTORI brodskih i industrijskih motora, potrošnom materijalu, filterima ulja, nafte, impelerima te rezervnih dijelova za njih. Velik lager robe na skladištu.

Slobodno nas kontaktirajte jer stojimo Vam na raspolaganju!

VM MOTORI HRVATSKA-Prodaja i servis